Få en moderne og professionel webshop
Sælg dine varer eller ydelser med en ny og unik webshop, som lever op til målgruppens forventninger
Sælg dine varer eller ydelser med en ny og unik webshop, som lever op til målgruppens forventninger
Online handel er stødt stigende i hele verden, og i dag forventer kunder indenfor stort set alle nicher, at de kan finde, samt gøre deres indkøb på en digital platform.
Onlinehandel er stødt stigende på det internationale marked. Kunderne forventer at kunne finde og gøre deres indkøb og bestillinger online, uanset om det er tale om forbrugsvarer, fødevarer eller serviceydelser.
Der er derfor rig mulighed for stort set alle danske B2C og B2B virksomheder ved at etablere en tidssvarende webshop, som lever op til kundernes forventninger. Dette uanset om der er tale om virksomhedens første webshop eller måske en revision af en eksisterende uddateret handelsplatform.
Hos Kapteina tilbyder vi at designe, udvikle og opsætte moderne og brugervenlige webshops, hvor der er fokus på et brancherelevant æstetisk udtryk og et optimalt salgsforløb. Med andre ord, så er vi specialister i at sætte jeres varer eller ydelser, i et godt lys i den digitale verden.
I fortæller om Jeres ønsker til webshoppens design, indhold og funktioner
Vi opsætter en unikt designet webshop på vores opsætnings server
Vi tilretter og ændrer alt på webshoppen indtil at I er 110% tilfreds
Når alt er godkendt sørger vi for at lancere jeres nye webshop
En moderne og brancherelevant hjemmeside er med til at effektivisere virksomhedens fulde potentiale.
Personlig webshop med norske nationalprodukter
Webshop – Visuel identitet – Logo
Se caseVores webshops kan udbygges med tusindvis af funktioner og er kompatible med stort set alle eksterne service leverandører, herunder regnskab, lagerstyring, indløsning og fragt. Du er derfor garanteret en funktionel og fremtidssikret platform.
Abonnementer
Medlemsskab
Booking system
Point system
Udlejnings system
Marketplace
B2B system
Sprogoversættelser
Chat/ChatBot funktion
Google Analytics
Fragtmodul
Regnskabs integration
Udvidet lagerstyring
Nyhedsbrev integration
Ordrehåndtering
Næsten alt kan lade sig gøre – selv hvis dine ønsker til funktionalitet eller integration ikke er nævnt her!
Komplet opsætning
Betalingsmodul
Fragtmodul
Unikt design
Oprettelse af produkter
Google søgeoptimering
Fri korrektur
Komplet opsætning
Betalingsmodul
Fragtmodul
Unikt design
Oprettelse af produkter
Google søgeoptimering
Fri korrektur
Komplekse funktioner
Markedsførings integrationer
Komplet opsætning
Betalingsmodul
Fragtmodul
Unikt design
Oprettelse af produkter
Google søgeoptimering
Fri korrektur
Komplekse funktioner
Markedsførings integrationer
Sprog integrationer
Abonnementsfunktion
Vi udarbejder hjemmesider i det mest brugte og brugervenlige CMS system på markedet; WordPress.
Det kræver blot almindelig EDB forståelse for at kunne lave alle dagligdagens opgaver på webshoppen, herunder at rette i produkter, indhold, skifte fotos, lave nye opslag, tilbudskampagner eller meget andet.
Vi sørger altid for en grundig introduktion til såvel WordPress som jeres nye webshop, og skulle I have behov for det, så udarbejder vi også simple videoguides hvor I til en hver tid vil kunne få repeteret hvordan en specifik opgave løses.
Ønsker I komplet peace of mind, så tilbyder vi også hosting og driftsaftaler, hvor vi tilbyder at skræddersy en løsning som passer til Jeres behov.
WordPress er ikke bare brugervenligt, men også ekstremt fleksibelt hvad angår udvidelser, ændringer og tilføjelser.
Det er derfor næsten kun fantasien som sætter grænser for hvilke ændringer man kan lave løbende i hjemmesidens levetid.
Får I eksempelvis behov for abonnements funktionalitet eller medlemsfunktionalitet et år efter lancering, så kan dette nemt bygges på.
Der findes titusindvis af funktions- og integrationsmuligheder som kan kobles på løbende.
Det betyder at skulle I få behov for nye løsninger på et senere tidspunkt, så kan det altid tilføjes, og med garanti til billigere priser end de andre hjemmeside-platforme der findes.
Leveringstid afhænger først og fremmest af jeres ønsker til æstetik og funktioner, antal produkter og produktkategorier, og dertil eventuel leveringstid af materiale til hjemmesiden.
De fleste mindre webshops plejer vi at kunne lancere på under 40 dage, og de mere komplekse med eksempelvis mange produkter, indenfor ca. 60 dage, såfremt det ikke er i feriehøjtid eller lignende.
Har I ønsker til lanceringstid så tager vi selvfølgelig hensyn til dette så vidt det er muligt.
Når man drifter en webshop så skal man kunne modtage penge fra sine kunder med Dankort, VISA, Mastercard og/eller Mobilepay, og dette foregår via en indløsningsaftale med en ekstern indløser.
I har måske allerede en eksisterende indløsningsaftale fra eksempelvis kassesystemet i en fysisk butik, eller fra en digital løsning til en nuværende webshop. Disse kan altid bruges eller udvides til at kunne bruges på Jeres nye webshop.
Hvis ikke I allerede har en indløsningsaftale, så kan vi være behjælpelige med at finde en indløser som passer på jeres vision og mål. Der er forskel på priser, gebyrer, vilkår og hvad der inkluderes af services.
Priser for en indløsningsaftale starter oftest ved 99 kr pr. måned ekskl. moms og dette er en udgift forbundet med jeres virksomhed.
Vores webshops kan integreres med samtlige løsninger der findes på markedet, og vi har nogle helt klare favoritter som samler både indløsning, forsendelser, ordrehåndtering og regnskab.
Hvis ikke at I allerede har et samarbejde med en transportør, eksempelvis PostNord, DAO eller GLS, så kan vi være behjælpelige med at finde den rette løsning for jer.
Vores webshops kan integreres med samtlige løsninger der findes på markedet, og vi har nogle helt klare favoritter som samler både forsendelser, ordrehåndtering og regnskab.
En aftale er en aftale, og det er det også når vi giver et tilbud med en fast pris.
Prisen er fast – og der er ingen gebyrer – så simpelt er det!
Vi har i snart 10 år indgået samarbejdsaftaler med faste priser uden gebyrer, tillæg eller andre økonomiske overraskelser undervejs – og det er noget vores kunder sætter pris på.
Det er klart at et projekt – alt efter størrelse og omfang – skal defineres præcist på forhånd, og der skal være et arbejdsnotat eller kontrakt som indeholder de forskellige ønsker, krav og behov til såvel æstetik som funktioner på hjemmesiden.
Med det sagt, så længe at der ikke er tale om større fravigelser i ønsker og behov, så er vi oftest også large, skulle der opstå småt med nye behov eller ønsker løbende i processen. Men det er klart at hvis der opstår nye komplekse ønsker, som ikke har været beskrevet eller aftalt på forhånd, eller som måske har økonomiske udgifter til indkøb eller lignende, så vil dette kræve en revision af prisen.
Vi er fair, logiske og loyale i et samarbejde og vi forventer det samme af vores kunder!
Betalingsbetingelser afhænger altid af projektets størrelse og omfang.
Vi tilbyder mulighed for rentefri afbetaling af ny webshop over op til 10 måneder, ved samtidig etablering af en drift og hostingaftale.